2 نکته در رابطه با طراحی لوگو
نوشته شده توسط : لوگو کو

نحوه طراحی یک لوگو مرحله 6: ایده های زیادی ایجاد کنید

 

1 از 5در ابتدا روی ایده ها تمرکز کنید ، نه اعدام ، و حتما بدانید که کی متوقف شود. سپس کنترل کیفیت را اعمال کنید ، تمرکز خود را باریک کنید و طرحهای لوگو دلخواه خود را برای ارائه کار کنید.

تولید ایده های طراحی لوگو یک فرآیند هیجان انگیز برای شروع است ، زیرا شور و شوق شما در قوی ترین حالت خود قرار دارد و امکانات بی نهایت است. در این مدت ، هرچه ایده های بیشتری به دست بیاورید ، بهتر - اما چگونه می دانید چه موقع متوقف شوید؟ خط را کجا رسم کردی؟ مهم است که خودتان یک مهلت قطعی خوب و اهداف کاملی را تعیین کنید. به عنوان مثال ، متعهد شوید که در هر ساعت 10 علامت کلمه ای فقط در یک ساعت ، 20 حرف شکل در دو ساعت تولید کنید ، یا به عنوان بسیاری از نمادهای انتزاعی در یک روز. از نظر مذهبی به هدف خود بپیوندید.

 

اگر با ایده های طراحی لوگو خود به یک سد راه بروید و برای الهام گرفتن تلاش می کنید ، از خودتان سؤالات زیادی بپرسید. این باید به شما الهام بخش باشد. به عنوان مثال ، با اغراق در مورد چیزی می توان ایده مارک را بهتر بیان کرد؟ به معنای واقعی کلمه؟ با استفاده از دو معنی؟ تطبیق استعاره؟ چشم انداز خود را تغییر می دهید؟ با استفاده از مقایسه؟

 

از وسایلی که استفاده می کنید برای پرورش ایده های طراحی لوگو خود استفاده کنید - خواه ماوس ، قلم یا هر چیز دیگری که می توانید سریع کار کنید و ایده های خود را در صفحه یا صفحه نمایش سریعتر ترجمه کنید. به یاد داشته باشید ، اینها فقط طرحهای سریع هستند ، آنها طراحی لوگو نیستند که می خواهید مشتری نهایی خود را نشان دهید. از بیش از حد درهم و برهم زدن زیاد خودداری کنید. متوقف شوید وقتی به خودتان گفتید.

 

به یاد داشته باشید که مدتی را کنار بگذارید تا هر مرحله که در مرحله بعدی به دست آمده را به درستی بررسی کنید. از آنجا ، می توانید لیست کوتاهی از ایده های طراحی لوگو را که ممکن است بخواهید توسعه دهید ، بیابید و به پیش بروید.

 

نحوه طراحی یک لوگو مرحله 7: رقابت را در نظر بگیرید

 

1 از 1بخش عمده کار زمینی در مرحله تحقیق و استراتژی برند انجام خواهد شد. اما هنوز هم برای اطمینان از اینکه لوگو کامل شما در آب گرم قرار نخواهد گرفت ، جستجو نهایی را انجام می دهید.

تجزیه و تحلیل رقابتی چیزی است که ما اغلب در Fabrik توصیه می کنیم ، زیرا کمک به ساخت یک سبک برند و تمایز یک شرکت از دیگران در فضای خود بسیار ضروری است. با کمی شانس ، بیشتر کارهای زمینی برای ایده های طراحی لوگوی شما در مرحله تحقیق و استراتژی برند انجام خواهد شد. اما هنوز هم می توانید یک جستجوی نهایی را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که ایده شما از طراحی مناسب لوگو شما و مشتری شما را در آب گرم فرو نمی کند.

خوب نیست با یک لوگو درخشان اگر واقعاً با شخصی که یکی از نزدیکترین رقبای مشتری شما استفاده می کند ، یا از آن بدتر - یکی از مارک های شناخته شده جهان استفاده کنید.

 

مشقت را بنویس. رقبای برند را بررسی کنید. کل بخش را برای آن موضوع بررسی کنید. از چه نمادی استفاده می کنند؟ از چه فونت هایی استفاده می کنند؟ از چه رنگهایی استفاده می کنند؟ تحقیقات برای ساختن برخی از ایده های طراحی لوگو مهم است. به دنبال راه هایی باشید که بتوانید شغلی را که در آن کار می کنید ، متمایز باشد.

 

به هر معنی ، مدتی را برای شکار در وبلاگهای لوگو و بررسی روند در وب سایت های آژانس استفاده کنید - اما اطمینان حاصل کنید که هرگز فقط موارد قبلی را در آنجا کپی نکنید. از آنچه می بینید ، الهام بگیرید و از آنچه در دنیای برندینگ مد روز است ، آگاه باشید - بلکه همیشه هدف خود را ارائه ایده های طراحی لوگو باشید که نه تنها با رقابت متفاوت است ، بلکه ساده و بی موقع نیز هستند





:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: